הארנק בחוץ – זה הזמן הטוב ביותר למכור עוד

דמיין לעצמך את המצב הבא: סגרת את המכירה. כל הצדדים מרוצים. המוצר או השירות שלך מצאו חן בעיני הלקוח שלך, החברה שלך מצאה חן בעיניו, אתם ערוכים לקראת מערכת יחסים חדשה של ספק-לקוח. זהו הזמן הטוב ביותר לנצל את העובדה שהארנק שלו פתוח והוא בוטח בך, על מנת להגדיל את המכירה. המוטו של ה- Up-Sell הוא: אם הצלחת לפתוח את הארנק של הלקוח – תרוקן אותו.


מכרת מכונית? הצע רדיו-טייפ בהנחה; מכרת חליפה? הצע עניבה; מכרת טלפון סלולרי? הצע דיבורית או אוזניה; מכרת מצלמה דיגיטלית? הצע מטען סוללות; מכרת מחשב נייד? הצע תיק נשיאה; מכרת אופניים? הצע פנס/בקבוקון שתיה/קסדה; מכרת קורס לשיפור אנגלית? הצע ערכת קלטות לתרגול; מכרת מנת פלאפל? הצע שתיה? וכן הלאה וכן הלאה. הלקוח נמצא כבר באווירת הקניה. הוא כבר החליט לקנות ממך ופתוח להצעות שתיתן. הוא גם פתוח לשמוע מהם האביזרים / המוצרים הנלווים שלקוחות אחרים קנו עם המוצר, מהן ההמלצות שלך לתחזוקת המוצר וכיצד יהיה לו נוח ויעיל יותר להחזיק את המוצר, לשמור על אורך חייו ולהפיק ממנו את המיטב.


הכותב הוא דרור כהן, מאמן בתחום המכירות בסדנאות Allmarketing Training ומנכ"ל "המרכז הישראלי לשיווק".


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

תודה! כבר אהבת את זה.