אלרגיות בהריון

1. בררי על הגורמים האלרגניים. יש לבצע בדיקת רגישות ולהיות מודעים לגורם לתופעות האלרגיה.
2. הימנעי ככל האפשר ממגע עם הגורמים האלרגניים הידועים לך.
3. הקפידי על שתייה מרובה גם בימים קרים.
4. אכלי מזונות בריאים. תקופת ההכנה להריון היא תקופה המהווה חלון הזדמנויות לניקוי הגוף. מומלץ להתחיל לאכול בריא ולהקפיד על מזונות נקיים מרעלים והורמונים.
5. השתדלי לאכול דגנים מלאים וקטניות.
6. השתדלי להפחית בכמות מוצרי חלב, ביצים, בוטנים, אגוזים, מאכלי ים, הדרים, סויה, שוקולד, ומאכלים נוספים הנחשבים לאלרגניים במיוחד.
7. הימנעי ממזונות המכילים צבעי מאכל, אספרטיים וחומרים משמרים מלאכותיים.
8. הוסיפי לתזונה תוספי מזון. מומלץ להוסיף תוספי מזון העשירים במרכיבים המחזקים את המערכת החיסונית, כמו ויטמין E ,C, פרוביוטיקה, אבץ ועוד.
9. נסי, אם לא ידוע לך גורם האלרגיה, ליצור לפחות אחת ליום מרחב רגיעה להפחתת רמות המתח והלחץ העלולים לפגוע בחוסן המערכת החיסונית. ניתן לנסות תרגילי הרפייה שונים, מדיטציה, ושתיית תה חם מצמחים (קמומיל, לבנדר, מליסה , לואיזה, פסיפלורה, ועוד).

מרכיבים טבעיים יעילים למניעת אלרגיה וחיזוק המערכת החיסונית:
(ניתן לשתות בחליטה או פורמולה מוכנה ממיצוי מס' צמחים )

1. שומר, למניעת הצטברות ליחה.
2. סמבוק שחור, לפינוי הליחה והפחתת הלחלוח במערכת הנשימה.
3. סרפד, אחד הצמחים הידועים המונעים התקפי אלרגיה, ידוע גם כנוגד חמצון ואנטי-דלקתי (עלי הסרפד מכילים חומרים המחקים את האנטיהיסטמינים).

תודה! כבר אהבת את זה.