איך לנהל תקשורת "מנצחת" בכל רגע, בכל מקום, מול כל אדם, בכל נושא

אנחנו מתקשרים/ מתקשרות 24 שעות ביממה, ואולם, חלק גדול מהתקשורת שלנו הופכת ל "תקצורת", כלומר קצרים ועימותים. ואנחנו, בסך הכל, לא התכוונו לצאת למלחמה…


1. לא להתנצל


2. להימנע מפטפוט מיותר


3. לא לשאול שאלות מיותרות שמקרינות חוסר ביטחון


4. לא לוותר ממקום של חולשה ( "כנראה שאני טועה, אבל….)


5. להימנע מבקשות ארוכות ומתפתלות


6. להימנע מנימוס "פלצני"- ("אודה לך, אם תוכל בבקשה לומר ל….")


7. לדבר בקול רם, ברור ואסרטיבי

הוסף תגובה