הקם לך מועדון נטוורקינג משלך

ידוע שמכירות מפה לאוזן היא אחת משיטות המכירה והגדלת העסקים הטובות ביותר. כנסים, ימי עיון, ומפגשים יזומים של ארגונים שונים הם פורומים מצויינים לנטוורקינג. אך מדוע שלא תקים לעצמך מועדון נטוורקינג משלך, עם האנשים מקהילת העסקים שלך?


קבץ לך שמות של בעלי עסקים, הפונים לקהל מטרה דומה לשלך. אם אתה עוסק בשיפוצי דירות, קבץ לך במועדון מתקיני מזגנים, צבעים, נגרים וכו'. אם אתה בעל סוכנות נסיעות, קבץ לך למועדון, בעלי חנויות של תיקים ומזוודות, בעלי חנויות לציוד לנסיעות, מדריכי טיולים, נציגי מכירות של שיחות בינלאומיות וכדומה. לאחר קיבוץ האנשים החליטו על מסגרת קבועה של פגישות עם מועד קבוע, נאמר ביום א' בכל תחילת חודש. קבעו לכם שם לפורום, כמו "מועדון המיליון" או "פורום הקפה" רצוי לקיים את הפגישות לפני העבודה במסגרת של ארוחת בוקר. בפגישה ספרו האחד לשני על היום יום שלכם בעסקים, על התכניות שלכם, על שירותים חדשים שהכנסתם, על מינויים חדשים בחברה, על שיתופי פעולה עם גופים אחרים, או בקיצור כל מה ששווה כותרת.


לימוד האחד של השני על ארוחת בוקר וכוס קפה, יסייע לכם להפנות לקוחות האחד לשני ולשתף פעולה על בסיס היכרות עם העסק האחד של השני, ובעיקר על בסיס אמון וחברות. השתדלו לגוון ולצרף למועדון שלכם בכל פעם אנשים חדשים ולהגדיל את מעגל המכירים. הביאו למועדון שלכם בכל פעם הרצאה קצרה של כ- 20 דקות עד כחצי שעה אודות נושאים הקשורים בניהול עסקים: על שיווק, פרסום, יחסי ציבור, מכירות, ניהול כספים, נושאים משפטיים, החזרי מס וכדומה.


                                              באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי   


 

הוסף תגובה