טיפים לפרסום בגוגל

מילות מפתח: הימנע משימוש במילות מפתח כלליות. היה ממוקד והשתמש במילים וביטויים שבהם ישתמש הלקוח כדי לחפש את המוצרים או השירותים שלך. מילות מפתח כלליות מדי עלולות להופיע בחיפושים שפחות רלוונטיים לעסק שלך.

 

המודעה שלך: שלח לקוחות למקום הנכון באתר שלך. ודא שהמודעה שלך שולחת את הלקוחות לדף הנכון באתר שלך. אם הם מחפשים מוצר מסוים אבל נוחתים בדף הבית שלך, ייתכן שהם לא יצליחו למצוא את המוצר שאותו הם מחפשים.

 

קריאה לפעולה: ודא שקל לקנות את המוצר או השירות שלך. קריאה ברורה לפעולה כגון קנה עכשיו, הירשם היום או למידע נוסף תניע לקוחות לבצע את הפעולה הבאה.

באדיבות: גוגל ישראל

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.