מספר הקישורים הוא המדד החיצוני החשוב ביותר בדירוג האתר

יש אלמנטים שונים שאנחנו יכולים לשנות בקוד של האתר על מנת להשפיע על הדירוג שנקבל במנועי החיפוש, אך קיימים גם מספר גורמים נוספים המשפיעים על הדירוג שאינם בשליטתנו: מספר הקישורים החיצוניים המובילים אל האתר, גילו של האתר, מספר גולשים הנכנסים לאתר ועוד. כל מנועי החיפוש מתייחסים לכמות הקישורים החיצוניים, מעין מדד הצבעת אימון בנו מצד האתרים המפנים אלינו. פחות מנועים מתייחסים לגיל האתר (למרות שגוגל כן מתייחס לגיל) ומעטים מתייחסים למספר מקליקים הנכנסים לאתר. מספר הקישורים הוא המדד החיצוני החשוב ביותר בדירוג האתר.

באדיבות נטוורקינג,  קידום אתרים מקצועי

הוסף תגובה