להתלבש בסגנון קייצי

ערבי הקיץ החמים מזמנים שפע של הזדמנויות להתלבש בסגנון אחר, נוצץ יותר, מבריק, אלגנטי. שמלות ערב ובגדים ליציאה לרוב בלוק שונה מההופעה היומיומית. הערב זה הזמן להדגיש את הנשיות שלך, להתאבזר טיפ טופ, לבחור נעליים מוגבהות, ליצור הופעה מרשימה.

למרבה השמחה, העונה הקייצית העכשווית שומרת על פאסון וחופשיות. החל ממראות לבנים  ועדינים ועד דרמטיות בשחור, כולל דפוסים וטרנד הקולור בלוק שמביא עמו טוויסט עז ונועז.

שמלות הערב השחורות תמיד באופנה והן מוצעות בגרסאות מגוונות, שמלה עם תיפורים או ושרוול למחצה או שמלות ערב בעלות חלק עליון שקוף למחצה מקושטות. השמלות הפרחוניות עשירות בצבעוניות ובעלות ניחוח כפרי שתפור על אירועים המתקיימים בחוץ תחת כיפת השמיים.
אם את מעדיפה מראה פרחוני למחצה, העדיפי חצאית קפלים מתנופפת עם דפוסי פרחים, נינוחה וזורמת.

המראה הלבן הוא מראה ערב אביבי קסום, אולי לא מתאים לחתונות, אבל בהרבה אירועים כובש את העין בשקט ובנעימות. מכנסיים לבנים אלגנטיים עם חולצות לבנות או חצאית לבנה וחולצה בגוון סלמון רך. במסגרת חגיגות יום העצמאות, שילובי הכחול והלבן בולטים גם באירועים במראה ממלכתי ושיקי של "מלחית", פסים כחולים ולבנים בשילוב מכנסיים לבנים.

ההופעה שלך לערב לא שלמה בלי אביזרים נלווים. תיקי יציאה מיניאטוריים מעוטרים עם ידיות מתוכשטות בגוון התואם את ההופעה או כזה שמוסיף לה ברק מנצנץ או גוון עליז יותר.
צעיפים אווריריים יוצרים אלגנטיות לקלילה. את מוזמנת לבחור צעיף שישתלב בהופעה, בשילוב דפוסי רקמה, פרחים או צעיפים מנומרים ואל תוותרי על מחרוזת בעלת נוכחות כמו שרשרת שורות עם כדורי זהב או קריסטלים. הסיכות אף הן מעניקות נגיעה מעניינת למראה: סיכת פפיון עם חרוזים או סיכת טווס עשירה.
תחגגי ותיהני כי הערב את נראית נפלא!

הוסף תגובה