טבעת נישואין מעוצבת לאישה

מציאת טבעות מעוצבות כיום היא עבודה לא פשוטה, טבעות הנישואין הן טבעות בעייתיות מהסיבה שעליהן להיות כשרות ולכן לא ניתן לענוד כל טבעת רגילה אלא רק טבעות המאושרות לקידושין. אך טבעת נישואין כשרה לא חייבת להיות פשוטה וניתן היום למצוא פתרונות יצירתיים למחפשים טבעות שמעוצבות,  כל מעצבי טבעות הנישואין מציעים מגוון רחב של טבעות מעוצבות עם חותם אישי וגם מאושרות ע"י הרבנות לכן אין כל צורך להתפשר בטבעת שהיא לא לטעם הלקוח.

טבעות הנישואין המעוצבות מגיעות במגוון סוגים ,גדלים וסגנונות. הן חייבות להיות חלקות מבפנים ועשויות ממתכת אחת. מבחינת החומרים מהן עשויות הטבעות, ישנם מספר אבנים מהן נוהגים לייצר טבעות כאשר יהלום הוא האבן החזקה ביותר ואחריו יגיעו לפי סדר חוזקם הספיר הטופז ואבן האופל.

לאחר בחירת החומר כאשר ניגשים לפן העיצובי של הטבעת ובכדי להגיע לתוצאה של טבעות נישואין מעוצבות לשביעות רצונם של בני הזוג משתמשים בגימורים חריטות וריקועים כאשר עפ"י הדת היהודית ניתן לבחור בגימור מט או מבריק, בריקועים שונים, ובחריטות של לבבות,פרחים או אותיות קבלה הנותנים למראה החיצוני של הטבעת ייחודיות ובכך יוצרים מגווני טבעות המעוצבות לפי טעמו האישי של הלקוח.

הוסף תגובה