טיפ להריונית השוהה במקלט

הריונית יקרה, השהייה במקלט אינה חוויה מרנינה לכל הדעות.

כשתחושות כמו פחד, מתח או לחץ מתגברות עלייך, שבי רגע בפינה שקטה, בתנוחה נוחה שמאפשרת הרפיה לכל הגוף, שימי ידייך על בטנך, עצמי עינייך ונשמי נשימות עמוקות ואיטיות. קחי שאיפה איטית היורדת עד לבטן, והוציאי בנשיפה את האוויר מראותייך באיטיות תוך הוצאת קול כמו: ש ש ש ש ש ש ש ש או פ פ פ פ פ פ פ פ פ. דמייני את הנשימה יורדת בתוך גופך ומעסה ברכות את פרי בטנך. תוך דקות תחושי הקלה בכל גופך.

תוך כך, הקפידי לשתות מים. לפחות 3 ליטרים ביום. דאגי לקחת כמות מספקת של מים.

ימים טובים ושקטים לכולנו.

תודה! כבר אהבת את זה.