הריונית, בזמן השהייה במקלט הקפידי לקום ולהזיז את כל איברי גופך

לכולנו ברור שהשהייה במקלט אינה נוחה ,ישיבה על כיסאות לא נוחים, שכיבה במיטה שאינה המיטה שאנו רגילים אליה, חוסר פעילות ושימוש בתנוחות פאסיביות …… כל הנ"ל יכולים לגרום לכאב גב יותר מהרגיל, ולחוסר אקטיביות שמפחיתה מהחיוניות של הגוף.

הריונית, בזמן השהייה במקלט, הקפידי לקום ולהזיז את כל איברי גופך:

– עמדי בנוחות, הזיזי את האגן מצד לצד, קדימה ואחורה, סיבובי אגן, ריקודי בטן…….

– הניחי ידייך על המותניים וסובבי אם הצוואר לשני הכיוונים בנינוחות.

– הניעי את כתפייך בסיבובים , כך גם את כפות רגלייך….. בכל תנוחה בה תהיי הקפידי להניע את האיברים, אל תשכחי לנשום, ובכך תזרימי דם מחומצן לכל הגוף , לשלייה ולעובר.

הריון בריא ונעים.

יונת ארד, מדריכת הכנה ללידה, מנחת מפגשי אימהות ותינוקות, "נגיעות של אמא"

תודה! כבר אהבת את זה.