צמיגים, עשה ואל תעשה

1. צמיג חייב בסימן אחד מתקני הבטיחות הבינלאומיים: DOT – אמריקאי, E – אירופאי, JIS – יפני. אל תתפשר על בטיחות!

2. ודא כי עומק התעלות בצמיג יהיה לא פחות משני מ"מ.

3. הרכב את הצמיגים החדשים יותר על הציר האחורי.

4. אין להרכיב צמד צמיגים בציר שאינם באותה מידה, יחס חתך, רמת עומס ורמת מהירות. בהחלפת צמיג בודד יש להקפיד שעומק התעלות בצמיג הנגדי על אותו ציר יהיה לא פחות מ – 50% מהחדש.

5. שמור על לחצי נפוח ועומסים עפ"י הוראות היצרן. כך תדאג לנסיעה בטוחה, להארכת חיי הצמיג ולחסכון בדלק.

6. הקפד שתיקוני תקרים יהיו מקצועיים.

7. תקן לקויים במערכות הרכב המשפיעות על שחיקה מוגזמת ולא אחידה בצמיג (כוון זוויות היגוי-פרונט, איזון גלגלים, בולמי זעזועים, תופי בלמים ואופנים).

8. הקפד על איזון הצמיגים. במקרה של החלפת צמיג בודד יש לאזן גם את הצמיג השני על אותו הציר.

9. עשה לך הרגל לבדיקת הצמיגים מדי שבוע. הבדיקה תכלול: לחץ אויר (כשהצמיג קר), ניקוי חריצים מאבנים וגופים זרים ובדיקה חזותית לפגיעות.

10. הפקד את הטיפול בצמיגיך בידיהם המקצועיות והנאמנות של מומחי הצמיגים של רשת טייר קלאב.

באדיבות Tires4u, רשת פנצ'ריות

הוסף תגובה