תהליך של איתור שגיאות באתר, הכרחי לאיכות האתר

אחת הסיבות לכך שיש כל כך הרבה אתרים של חברות עם שגיאות פשוטה: לא קיים בחברה תהליך שמטרתו לאתר שגיאות באתר. ואם בנית את האתר עם חברה חיצונית – האם בכלל דיברתם על בדיקת איכות? אם כן – האם יש לך מושג מה בדקו ואיך? למעשה, אם שילמת על מספר עמודים, עבודת גרפיקה מסויימת, מספר עמודי מלל, פרסום האתר במנועי חיפוש וכדומה – אז מי בכלל בודק אם יש טעויות באתר? אם החברה שבונה את האתר לא נמדדת בנושא הזה – אז למה לה להשקיע בכך מעבר ל"מה שרגיל"? ומסתבר שגם הגדולים עושים טעויות, מה שמעיד על כך שהתחום של בדיקת איכות עבור אתרי אינטרנט אינו מפותח מספיק.

ניתן לפשט את תהליך בדיקת האיכות אם בוחרים מראש לבדוק את הדברים החשובים ביותר מנקודת מבטו של המשתמש (כגון טופס התקשרות!). כמו כן, חשוב מאד לבחור בקפידה אנשים יסודיים ושיטתיים שיצליחו לאתר יותר שגיאות. בנוסף, ניתן להשתמש במבחר תוכנות ייעודיות אשר מבצעות בדיקות חלקיות וחוסכות זמן וכסף.


הטיפ ניתן ע"י איתן לויתן, יועץ שיווק באינטרנט


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה