עשר השאלות החשובות שעליך לשאול בעת ביקורת באתר אינטרנט

לפניך עשר השאלות החשובות שיש לשאול בעת ביקורת באתר אינטרנט:

1. האם האתר מגשים את יעדיך?
2. האם האתר עונה על צורכי המשתמשים?
3. האם עיצוב האתר תורם לביסוס המותג שלך?
4. האם קל לסייר באתר?
5. האם התכנים עדכניים ורלוונטיים?
6. האם האתר יוצר הבחנה ברורה בינך לבין מתחריך?
7. האם יש פונקציות שראוי להוסיף לאתר?
8. מהי הקריאה לפעולה?
9. האם אתה מקבל נתונים סטטיסטיים מפורטים מהאתר?
10. האם גיבשת תוכנית מפורטת לתחזוקת האתר?
כשהאתר החל לפעול לראשונה, היו לך יעדים מוגדרים היטב וציפיות שהאתר היה אמור לממש. האם היעדים הושגו? אם חל שינוי במודל העסקי של ארגונך, האם האתר ותכניו, במתכונתם הנוכחית, עדיין רלוונטיים? האם האתר מציג ומשקף את מערך המוצרים והשירותים העדכניים ביותר שלך? האם מצטיירת ממנו תמונה ברורה על מה שחברתך מציעה בהשוואה לחברות מתחרות? האם ברור לך מדוע המשתמש המבקר באתר יבחר במוצר או בשירות שאתה מציע? (כלומר, האם הם מונחי-עלות, שירות או ערך).
בעקבות הבחינה היסודית של האתר תתגבש אצלך תמונה ברורה לגבי התכנים (או הפונקציונליות) שצריך להוסיף, לשנות או להסיר מהאתר.


הטיפ ניתן ע"י לי כהן, מנהלת שירותי זהות תאגידית בטרנדליינס אינטרנשיונל בע"מ.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה