על מעצב האתר להיות מומחה, הן בעל רקע קריאטיבי והן כזה המכיר את סביבת האינטרנט ומגבלותיה

העיצוב של האתר הוא הכל ולא כלום. מצד אחד העיצוב החיצוני של האתר באינטרנט מהווה את חלון הראווה של הארגון, ויש לו השפעה רבה על תדמית החברה בעיני הגולש. מצד שני, הכללים של עיצוב האתר באינטרנט אינם אותם כללים של עיצוב חלון ראווה פיזי או לחילופין עיצוב של מודעה קריאטיבית. לסביבת האינטרנט יש את המגבלות ואת היכולות שלה, ולכן עיצוב האתר צריך להיעשות על ידי מומחה שיש לו גם את הרקע הקריאטיבי האומנותי וגם את ההיכרות של סביבת האינטרנט ומגבלותיה. בתהליך בחירת החברה שבונה את האתר מומלץ לשים דגש על יכולת הקריאטיביות של החברה (אפשר לבדוק זאת בקלות רבה על ידי כניסה לאתרים שאותה חברה בנתה בעבר באינטרנט).


הטיפ ניתן ע"י זיו מנדל וערן לסר, מנכ"לים בחברת ג'ון ברייס הדרכה.


 


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה