בוטנים לבריאות הלב

מסתבר שיין אדום אינו המקור היחיד לרכיב בשם resveratrol, שמסייע לבריאות ליבנו. הרכיב נמצא גם בבוטנים. חוקרים משערים שהרכיב הצמחי resveratrolקשור בהארכת תוחלת החיים בשל תכונותיו הייחודיות המגנות על שריר הלב. למרות שהמקור העשיר ביותר לרכיב זה הוא היין האדום, נמצא באחרונה שהוא נמצא בכמויות קטנות אף בבוטנים. בנוסף לאפקט הממגן, נמצא שכרסום חופן בוטנים לפני הארוחה יסייע בספיגתם של רכיבי תזונה חיוניים אחרים. אז מה כדאי? הקפידו על צריכת מזונות דלי קלוריות אולם עשירים ברכיבי תזונה חיוניים. הקפידו לצרוך שומן בלתי רווי ממקור צמחי. אם בחרתם לאכול חופן בוטנים טרם הארוחה, הקפידו "לקזז" את כמות הקלוריות העודפת (בוטנים הם מזון עתיר קלוריות) משאר הארוחה.


באדיבות טובי פולק, מכון וינגייט – חיים של איכות

תודה! כבר אהבת את זה.