איכות התזונה חשובה לצמיחה תקינה של השיער

איכות התזונה ובמיוחד כמות החלבון במזון חשובים ביותר לצמיחה תקינה של השיער. החלבון המצוי בכמות גדולה בבשר לסוגיו, בביצים, חלב, גבינות, פולי סויה וקטניות, חיוני ליצירת הקרטין שהוא מרכיבו העיקרי של השיער. טבעונות ודיאטות קיצוניות למטרות הרזייה עלולות לפתח דילול שיער קשה. הנשירה המסיבית מופיעה במקרים אלו כ 3 חודשים לאחר תחילת הדיאטה. המצב הפיך על ידי חזרה לתזונה נכונה המכילה כמות מספקת של חלבונים. סיבות אחרות הגורמות לדילול שיער הן חוסר ברזל הגורם לאנמיה, חוסר אבץ ועודף ויטמין A.
כל אחד יכול לדעת אם הוא צורך די ברזל וחלבונים בהתאם למזונות שמרכיבים את תפריטה היומי. בדיקת דם מספקת נתונים מדויקים יותר בנוגע לחוסרים בגוף. אפשר ומומלץ להוסיף כדורי ברזל וויטמין 12B ואבץ, כדי למלא את המחסנים המדוללים בגוף.


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

תודה! כבר אהבת את זה.