שתית מים

מים, מים ומים – אין חשוב מכך לאיכות חיים, שובע, חילוף חומרים, אנרגיה, חוסן גופני, ריכוז, ובקרת משקל. גופינו בנוי ברובו ממים. רוב צעקות הרעב שגופינו מבקש הם בסה"כ צמא שמתורגם לא נכון, נסו להתרגל 15 דק' לפני כל ארוחה לשתות 2 כוסות מים וראו את ההבדל, אי אפשר אבל ממש אי אפשר לרדת במשקל ללא שטיפה של הגוף במים. (נסו לשטוף את הבית עם 3 כוסות מים ותבינו..), קפה סופח מים ויוצר האטה משמעותית בחילוף החומרים, מיצי דיאט למינהם יוצרים דחפים לנשנושים ולמתוק בעקבות הממתיקים המלאכותיים שיש בהם ומורידים את החשק משתייה של מים טהורים. טריקים יידועים לשתייה מרובה – 2 בקבוקים של 1.5 ליטר מים (לא קרים), יותר קל ויותר מדיד לשתות מאשר 12 כוסות מים ביום. מומלץ לסיים את הבקבוק הראשון עד הצהריים ואת השני עד הערב, הבקבוק יכול להיות על השולחן במשרד או באוטו, קל לשתות מבקבוק מתוך שעמום או עבודה. למי שאוהב יותר סודה ממים – אין בעייה.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.