בפעם הראשונה: ההמלצה היא על איפור מינימלי

נערות בגילאי העשרה רוצות להראות מינימום כוכבות טלנובלה ומקסימום כוכבות הוליוודיות. "…לרוב עור הפנים בגיל הנעורים נראה זוהר ובריא, (כמובן, אם לא מביאים בחשבון את פצעי הבגרות המפורסמים) לכן ההמלצה היא על איפור מינימלי שמטרתו להדגיש את תווי הפנים ובמקסימום לטשטש מעט פגמים. אין צורך להעמיס כמויות, זה נראה רע, זה מבגר, ולא נכון. חשוב מאוד לדעת שמכיוון שאינך מכירה עדיין את סוג עורך ותגובתו לאיפור ולמוצרי האיפור השונים, רצוי להשתמש במוצרים היפו אלרגנים ברישיון משרד הבריאות. אם כן, כיצד לעשות זאת צעד אחר צעד? לפני הכול יש למרוח קרם לחות מרגיע לפנים ולהתאימו לסוג העור . וכעת:

 

א. מייק אפ נוזלי קליל דק ונטול שומן מומלץ לעור צעיר ועדין הוא גם מתאים במיוחד לאלה אשר סובלות מפצעונים, או ברק שמנוני על הפנים.

 

ב. השתמשי בפודרה שקופה דחוסה או אפילו בטלק רפואי במקרה של עור שמנוני במיוחד, אלה יצורו מראה אחיד ומאט.

 

ג. לאיפור העיניים השתמשי בעיפרון היפו אלרגי (תופעה נפוצה ולא נכונה בקרב גיל העשרה היא למסגר את העין בעיפרון שחור דבר שמקטין מגודלה של העין מה גם שהעיפרון נמרח נוזל במהירות התוצאה גסה.)

 

ד. בגיל העשרה נכון מאוד להשתמש בעפרונות צבעוניים בהירים אופנתיים, אלה יצרו תחושה של עין גדולה ומוארת . ניתן לשלב שני גוונים כאשר החלק התחתון של העין בצבע הכהה יותר מבין השניים .

 

ה. לגבי שימוש בצלליות יום יומי: גוונים רכים של פסטלים (צבעי גלידה) מתאימים מאוד.למסיבות לילה במועדונים ניתן להשתמש בצלליות זרחניות (ניתנים לרכישה בחניות איפור מקצועיות) שיבלטו בתאורת האולטרה סגול שקיימת במועדונים

 

ו. לשפתיים ביום יום השתמשי בגלוס מעודן. ללילה ניתן לשדרג בגלוס עם נצנצים

 

ז. בכל מקרה אסור לישון עם איפור ויש להקפיד על הסרתו המלאה טרום השינה ,העור צעיר נוטה לספוח חומרים שעלולים בעתיד לגרום לקמטוטים טרום זמנם .

 

ח. זכרי את הכלל, כי בגיל הצעיר כל המוסיף גורע (ובעיקר מבגר).

 

הוסף תגובה