טעויות הן חלק מדרכו של כל איש מכירות מצליח

הביוגרפיות של הגאונים מתארות תמיד בפרוטרוט את אין סוף הטעויות, הנזקים והבושות שהם גרמו לעצמם בדרך אל היכל התהילה. אמנם אינך אמור לעבור דרך ייסורים רצופת שגיאות כמוהם, אך שגיאות ואכזבות הן חלק מדרכו של כל איש מכירות מצליח. טרם נולד איש המכירות אשר מקבל מלקוחותיו רק תשובות של 'כן'. החוכמה, אם כן, היא לזכור שכל תשובה שלילית של לקוח מקרבת אותך אל התשובה החיובית הבאה, לכן, הקפד ללמד את עצמך משהו חדש וחיובי אחרי כל טעות או חוסר הצלחה עם לקוח.


הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל מרכז טל, טיפוח למצוינות


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה