למד לאהוב את הארגון והמוצר שלך

לא מעט אנשי מכירות מעסיקים את עצמם בשאלות פילוסופיות כגון: עד כמה אני מאמין במוצר שאני מוכר? או, האם הארגון שלי הוגן כלפי הלקוחות? אלו הן שאלות חשובות ולגיטימיות, אולם כל זמן שאיש המכירות מתחבט בהן, נמנעת ממנו היכולת לממש את מלוא פוטנציאל המכירה שלו. אנשי המכירות המצטיינים בחברתך מתאפיינים בדרך כלל בכך שהם קיבלו, זה מכבר, החלטה אישית להיות חלק בלתי נפרד מהארגון והמוצר. בחירה זו אפשרה להם להיות מזוהים, בעיני הלקוחות, עם המוצר והחברה. החלטה זו גם יצרה אצלם את המוטיבציה להפוך להיות 'מומחים' במוצר, להשקיע יותר בכל לקוח והכי חשוב: להתמקד בתוצאות.


הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל מרכז טל, טיפוח למצוינות


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה