את בדיאטה – למה את לא מרזה?

נכנסת לדיאטה , את שומרת, מתאמצת ובכל זאת, תקועה במשקל… להלן כמה סיבות בגללן הגוף שלך לא משתף איתך פעולה


1. את בדיאטת כסאח – הפחתת קלוריות בצורה קיצונית מידי, גורמת לגוף להכנס למגננה ולהתחיל לאגור קלוריות, הכרזת מלחמה על הגוף בדיאטה רצחנית? הוא מצידו נותן קרב חוזר!.


2. התוספות שאת לא סופרת – אכלת סלט ירוק, חזה עוף על הגריל – אבל הרוטב על הסלט השלים את הקלוריות…. שתית בארוחה קולה,יין. בארוחת הביניים הוספת אשכול ענבים (כן-פירות בריאים, אבל בכל עינב בגודל בינוני יש 10 קלוריות, אשכול שווה 200 קלוריות).


3. את מתעמלת- ואח"כ טוחנת בלי הכרה – אחרי מאמץ ספורטיבי את מרגישה שעשית מספיק ועכשיו אפשר לפצות על זה באכילה, ותרי על זה! בפעילות ספורטיבית מאומצת את שורפת בין 200 ל- 400 קלוריות (במאמץ רב), אכילת מאכלים בערך קלורי גבוה מזה- תביא לעליה במשקל.


4. עשית יותר מידי דיאטות – הגוף שלך למד להסתדר עם פחות קלוריות! הפתרון- הרבה סבלנות, אכילה מאוזנת לאורך זמן בשילוב פעילות גופנית יום-יומית מסיבית ולאורך זמן.


5. כי את בדיאטה – וכל הזמן חושבת רק על אוכל!. דיאטה בשבילך היא בית-כלא ואת רוצה לפרוץ לחופשי, עצם המחשבה על דיאטה גורם לך לרצות כל הזמן לאכול…. הפתרון אכילה בזמנים קבועים בלבד והוספת פעילות גופנית יום-יומית למשטר החיים. יקח קצת זמן אבל התוצאות תגענה.


6. לפעמים הגוף התרגל ! לפעמים בדיאטה הגוף נתקע במשקל מסויים, הגוף התרגל למצב החדש ולכמות הקלוריות הנכנסות ויוצאות ונכנס לאיזון חדש. כדי לצאת ממנו חייבים או להוריד את כמות הקלוריות (פחות מומלץ כי יגרור הסתגלות הגוף לכמות קלוריות נמוכה יותר) או להגדיל את מסת השריר באמצעות תרגילי חיזוק נוספים.


לפרטים נוספים – דורית ברנע 


סטודיו ZAZA הרצל 24 יהוד 03-6326723

הוסף תגובה