פתרונות צלוליט-הצרת הקפים שיכולים באמת לעזור

 

בואי נתחיל ממה שאת יכולה לעשות בעצמך:

ספורט

הספורט מוריד את רמת השומן בגוף, מעורר זרימת דם מהירה, עוזר בניקוז רעלים, משפר את חילוף החומרים ותורם הרבה למצב הרוח. כל אלה עוזרים בהפחתת הצלוליט.

תזונה מאוזנת ובריאה

קחי את הזמן לבקר אצל דיאטנית שתעזור לך להרכיב תפריט נכון. דיאטה להרזיה זו אפשרות אחת. יש גם דיאטות לשיפור ניקוז הרעלים מהגוף ולאיזון. גם אם תפחיתי באופן משמעותי את כמויות השומן שאת צורכת – תעשי לעצמך שרות מצוין, כי אז יהיה קשה יותר לצלוליט לגדול.

טיפול תרופתי וטיפולים ביתיים

טיפול תרופתי יכול לעזור בהקטנת הצלוליט אבל הוא לא מתאים לכל אחת וחייב להיות תחת פיקוח רפואי. אם היה כל כך פשוט להיפטר מצלוליט בעזרת תרופות, כבר היינו עושות את זה מזמן.

טיפולים ביתיים יכולים לעזור אבל הם כרוכים בשעות של השקעה ובטרחה עצומה. אני לא בטוחה שיש לך חשק וזמן להתעסק בכל זה, אבל אם כן, תוכלי למצוא מספיק חומרי קריאה בנושא.

יש דרך קצרה ויעילה בהרבה להיפתר מצלוליט והיא עוברת דרך מכון מקצועי. יש כל מני מכשירים בשוק ואני מדברת כאן על המכשור והטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר. איך זה עובד?

הפעולה הראשונה: שבירת הצלוליט

המטפלת מחליקה בעדינות את ידית המכשיר ומבצעת על העור פעולת שאיבה ועיסוי ששוברת פיזית את הצלוליט. פעולה זו גורמת לזרימה מוגברת של דם וחמצן, משפרת את הקשר הבין-תאי ומסלקת רעלים ושומן.

הפעולה השנייה: המסת הצלוליט


המטפלת מורחת את גופך בסרום במרקם ג'ל רענן ועדין אשר על ידי פעולת המכשיר, חודר לעור ופועל זמן רב לאחר הטיפול. הסרום ממיס תאי שומן, ממריץ את זרימת הדם ומפעיל את בלוטות הלימפה. סרום נוסף מחזק את עורך, מוסיף לחות ומזין את עורך למראה עור רענן יותר.

 

הפעולה השלישית: הפעלת השריר, ניקוז רעלים וחיטוב


ידית המכשיר מעבירה זרם חשמלי עדין אשר מגרה את שרירי הגוף ובכך מגביר את זרימת הדם, מנקז רעלים ושומן עודף, שורף קלוריות ומעודד הרזיה וממצק את העור.
פעולה זו נותנת אפקט של מתיחת עור (סימני מתיחה בעור ) לנשים אחרי הרזיה או אחרי לידה.

 

התוצאה
התוצאה היא גוף חטוב יותר, פחות צלוליט, הצרת היקפים, מראה עור רענן וצעיר, וגוף בריא יותר!

 

      כותבת המאמר הלגה מנכ"ל "הלגה מרכזים קוסמטיים רפואיים"   – אסתטיקה ובעיות עור         www.helga.co.il 

 

הוסף תגובה