קורס פסיכומטרי- תתרגל לתרגל

התקופה במהלך קורס פסיכומטרי הינה תקופה עמוסה ואינטנסיבית ביותר. על מנת להפיק את המיטב, ולהגיע להישג הכי גבוה שניתן, צריך להתמסר לחלוטין ללימודים. לא כדאי להתחייב לכל סוג של משרה קבועה, ולהיות מודעים לכך שכנראה יציאות כל ערב עם חברים לא יהיו בזמן הקרוב. עם זאת, כדאי למצוא בכל יום זמן שבו לא לומדים ועוסקים באיזה פעילות פנאי, וזאת על מנת להתאוורר מעט מהעומס שיש בזמן קורס פסיכומטרי.

התרגול שמוביל להצלחה

אפשרויות התרגול למבחן הן רבות מאד. כל קורס פסיכומטרי נותן לתלמידיו חוברות עבות כרס ללמידה עצמית. כמו כן, ניתן לקנות מבחני פסיכומטרי לדוגמא בתוך אוגדן של המרכז הארצי לבחינות והערכה. בנוסף, יש באתרי האינטרנט של המכונים השונים שאלות ופרקים לדוגמא. תרגול פסיכומטרי במחשב, אומנם לא משקף לחלוטין את המבחן עצמו, אך זוהי דרך קלילה ונחמדה לתרגל נושאים מסוימים, לדוגמא להתאים מילים לפירוש שלהם. המדריך של קורס פסיכומטרי, צריך לכוון כל תלמיד ותלמיד להתמקד בתרגול בנושאים שהוא הכי מתקשה בהם.

לא לשכוח את האנגלית

בדרך כלל לתלמידים קשה יותר לתרגל וללמוד את הנדרש מהם בפרקי האנגלית, ועל כן, רבים מהם אינם מכינים את שיעורי הבית שהיו אמורים לעשות במסגרת קורס פסיכומטרי. לציון האנגלית בבחינה יש משמעות רבה, ועל כן כדאי לא להזניח את הנושא הזה, למרות הקושי שבדבר. כדאי להתחיל להתכונן לפרק באנגלית עוד מעט התחלת הקורס, משום ששפה זרה לוקח יותר זמן ללמוד מאשר נושאים אחרים. דרך טובה שממומלצת על ידי מדריכי קורס פסיכומטרי הינה קריאת ספר באנגלית.

לסיכום, קורס פסיכומטרי יכול לעזור מאד לתלמידים שרוצים להוציא את הפוטנציאל שלהם אל הפועל. ישנן הרבה שיטות לתרגל ולהתכונן לבחינה.

הוסף תגובה