תזונה נכונה לעור זוהר

לתזונה שלנו יש השפעה מכרעת על מראה העור. עור יפה וזוהר הוא תוצאה ישירה של תזונה בריאה ומאוזנת בשילוב של תוספי תזונה המסייעים בהשגת מראה עור צעיר ורענן. לכל תוספי התזונה הללו השפעה מכרעת על תפקודי האיברים הפנימיים בגוף שללא תקינותם לא נוכל לשמור על עור בריא.

ויטמין A – לקיחת תוספת ויטמין A תעודד שמירה על עור בריא ותועיל גם לטיפול בעור עם פצעי בגרות. לקיחת ויטמין A באופן לא מבוקר יכולה להיות רעילה. לא מומלץ לנשים בהריון. מחסור בויטמין A יגרום לעור להראות יבש ומחוספס.

 

מקורות תזונתיים לויטמין :Aברוקולי, קייל, תרד, מוצרי חלב.

ויטמין B קומפלקס – משפר באופן כללי את בריאות העור השיער והציפורניים. ויטמיןB יכול למנוע הפרעות כמו בימים שלפני המחזור. הרבה מאוד בעיות עור עלולות לנבוע ממחסור בויטמין B. ישנם מספר סוגים של ויטמין B החשובים במיוחד ללקיחה כתוסף מזון או בתפריט היומי:

 

ויטמין B1 – אגוזים, סלמון, סויה

ויטמין B2 – שקדים, יוגורט, אגוזי מלך

ויטמין B3 – אגוזי לוז, יוגורט, גרעיני חמניות

ויטמין B6 – ביצים, סלמון

ויטמין B12 – ביצים, סלמון, יוגורט

* מומלץ לקחת B קומפלקס גם מספר ימים לפני המחזור לויסות הורמונאלי.

חומצה פולית – כתוסף תזונה ובמזונות הבאים : אבוקדו, סלק, שעועית, תפוזים

ויטמין C – ויטמין C הוא נוגד חמצון מעולה, לוחם בזמן ויכול להיות יעיל בבליעה וכטיפול חיצוני.

מקורות תזונתיים לויטמין C – מיצי פרי הדר, תותים, עגבניות, ברוקולי, פלפל אדום

 

ויטמין E – ויטמין E חשוב מאוד למראה אור זוהר. לבליעה מומלץ לשלב אותו עם פרים רוז (שמן רקפות) ועם סלניום.

מקורות תזונתיים לויטמין E – שקדים, זיתים, אספרגוס, אגוזי לוז, פקאן, תרד.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.