תוכנית תזונה לעור זוהר

ירקות

יש להקפיד על אכילת ירקות אורגניים, המכילים יותר ערכים תזונתיים ועשירים בצבעים.

יש להעדיף ירקות הגדלים על האדמה, הם בעלי אחוז גבוה יותר של נוגדי חמצון, מינראלים, ויטמינים וסיבים תזונתיים.

מומלץ לאדות ולחמם ירקות. מאכלים ושתייה קרים מאמצים את הטחול ומחלישים את תפקודיו.

יש להקפיד על שטיפת הירקות במים זורמים

חלבונים

יש לצרוך חלבונים משעועית וקטניות לסוגיהן (גלוטן).

יש לצרוך גרעיני דלעת וחמניות.

יש לצרוך ביצים אורגניות מתרנגולות הניזונות ממזון אורגני. חלבון הביצה הוא אחד המקורות החשובים לצריכת חלבון.

יש לאכול דגים, עוף, בקר טריים.

לא לצרוך בשר מעובד, מיובש, כבוש, מעושן כמו ביקון ונקניקים.

פירות

מומלץ לאכול פירות שלמים המכילים הרבה סיבים ומעט סוכר.

יש לשתות מיצי פירות, ירקות, תה ירוק ומים ולהמעיט בשתיית קפה מיצים מלאכותיים ואלכוהול.

סוכר נקי מחליש את יעילות מערכת החיסון ולבסוף משפיע על מראה העור ובריאותו. מומלץ לא לצרוך תחליפי סוכר, אספרטיים וצבעי מאכל המכילים חומרים רעילים המזיקים לגוף.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.