חשובה עבודת אופטימיזציה ברמת הקוד

קידום אתר תוך עבודה על קוד האתר שלו מתמקד בניסוח meta name description (תיאור של האתר שיופיע בתוצאות מנוע החיפוש), title ו-meta name keywords. ה-title מהווה כותרת של דף האתר בכל הנוגע למנוע החיפוש גוגל. כיוון שכך, רצוי שיכללו בו מילות המפתח החשובות לנו לשם קידום אתר המטרה שלנו. בנוסף, בהנחה ומדובר באתר מסחרי או כל אתר אחר שיש בו לא מעט תמונות ואימג'ים, לשם קידום האתר נשתמש ב"תגיות אלט". תגיות אלו מספקות תיאור מילולי של התמונה המופיעה עם עמידת העכבר עליה ולמעשה מחזקות את אתרנו חיזוק נוסף במילות המפתח המשמעותיות לו. עניין זה מתקשר לעובדת היסוד החשובה לפיה גוגל נשען על טקסטואליות / תוכן יותר מכל. הסיבה לכך נעוצה בתכונות רובוט הסריקה של גוגל – רובוט זה מזהה טקסט בלבד.


הטיפ ניתן ע"י רוני קלבו, אשת תוכן וקידום אתרים בחברת אוליב אינטראקטיב


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

תודה! כבר אהבת את זה.