הקישורים בין דפי האתר צריכים להיעשות באופן היררכי

ברמת הקישוריות של האתר נעבוד על שני סוגים של קישוריות:


1. קישוריות פנימית – הפניות וקישורים בין דפי האתר.


2. קישוריות חיצונית – קישורים חיצוניים המפנים אל אתר המטרה שלנו.


אחת הדרכים לחיזוק הקישוריות הפנימית של האתר היא יצירת מפת אתר – דף הפורש בפנינו עץ היררכי של כל הקישורים באתר. בניית מפת אתר מקלה על גוגל לאנדקס את כל עמודי האתר ועל כן היא דבר מומלץ ביותר.


בנוגע לקישורים בין דפי האתר, הקישורים צריכים להיעשות באופן היררכי, כך שדף חשוב יותר יקשר לדף פחות חשוב ולא להיפך. כמו כן, חשוב כי הקישורים בין הדפים יהיו טקסטואליים וישתמשו במילות המפתח שלנו. למשל, אם אנו רוצים לבצע הפנייה מעמוד X לעמוד קידום אתרים, לא ניצור כפתור המתאר את ההפניה (שכן, כפי שכבר אמרנו, גוגל אינו מזהה תמונות) ותחת זאת נכתוב לעמוד "קידום אתרים" כאשר צירוף המלים "קידום אתרים" הוא שיקשר לעמוד הרצוי.
קישוריות חיצונית נמדדת על פי כמות הקישורים הנכנסים לאתר והאיכות של אותם קישורים. איכות הקישורים הנכנסים נמדדת על פי גודל האתר המפנה, דירוג הדף  שגוגל העניק לו (עדיף לקבל קישורים מאתרים בעלי דירוג אתר גבוה מ-3), הרלוונטיות שלו לתחום בו אתר המטרה עוסק, כמות המבקרים היומית באתר ועוד. בנוסף ליצירת חילופי קישורים בין אתרים שונים מאותו תחום, חשוב לבצע רישום לאינדקסים השונים, בעיקר הגדולים שבהם, כמו וואלה, ynet, נענע, msn, google directory, dmoz וכדומה.


הטיפים ניתנו ע"י רוני קלבו, אשת תוכן וקידום אתרים בחברת אוליב אינטראקטיב


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה