טיהור הבית לקראת השנה החדשה

חודש תשרי (מהמילה האכדית "תשריתו") מהווה הזדמנות טובה להתחלות חדשות. על מנת לאפשר לתהליך הפנימי להתבצע, יש לעזור לו על ידי טיהור אנרגטי של הסביבה בה אנו חיים.


כמה טיפים לטיהור אנרגטי:


* כאשר אנו מתכוונים לטהר את ביתנו ראשית עלינו לדאוג כי יהיה נקי. לאחר מכן לבחור מבין אחת האפשרויות ולבצע תוך כדי כוונה, להביא איכויות חדשות אל תוך חיינו. חשוב לא לבצע טיהור כאשר אדם חולה, במצב רוח דיכאוני ולא בלילה. מומלץ לבצע טיהור בבוקר, רצוי עד לשעה 12:00 ולדאוג כי החלונות יהיו פתוחים. קיימות כמה אפשרויות שניתן להשתמש בהן: אש, מים, שמנים אתרים, צליל, עשן, ריח.


אש– הדלקת נרות קיימת ביהדות מסורת שבה מומלץ להדליק 7 נרות בכל חדר בעת ובעונה אחת . טיהור זה הוא חזק ומומלץ לבצעו בראש השנה, בפסח או לאחר מחלה.


מים – ידועים כיסוד מחייה מומלץ להוסיף להם שמנים אתרים או תמציות פרחי באך ואתם לנקות כל דבר שיש לו אנרגיות נמוכות וכמובן שניתן לשטוף את הרצפה. שטיפת הרצפה מומלצת גם עם שילוב של מי ים.


שמנים אתרים – ניתן להכניס למבער עם מעט מים ולהדליק בחדר בו מבקשים לבצע את הטיהור כמו חדר שינה או עבודה.


טיהור על ידי צליל – ניתן לבצע על ידי פעמונים טיבטים אתם מגיעים לכל פינה בבית במיוחד למקומות סגורים אשר רמת האנרגיה בהם נמוכה כמו מחסן, חדר ארונות או פינות נסתרות בבית. כמובן כי מוזיקה המושמעת מכלים או ממערכת הסטריאו תשמור על רמה אנרגטית חיובית ביותר לאורך כל שעות היום.


טיהור בעשן – נחשב לנוח ביותר וניתן לבצעו לעיתים קרובות. להדליק מרווה יבשה בתוך כלי עם ידית כך שניתן להסתובב עמו בבית להניע אותו כלפי מעלה ומטה על מנת להפיח בו את האש, בעת הטיהור יש לבקש מהיקום בכל פינה בבית מה הינו רוצים כי יגיע למקום זה. (למשל בחדר שינה, זוגיות והרמוניה בחדר הילדים , בריאות והצלחה בלימודים וכן הלאה).


האפשרות הנוספת היא שימוש בריח– חשוב להכניס לבית פרחים טריים ולשמור על ניקיון המים באגרטל. להשתמש בנרות ריחניים, בקטורת ריחנית וכל זאת כמובן בהתאם להעדפות האישיות של כל אחד.


באדיבות דליה מלכיס, מורה ויועצת לפנג שואי


 

הוסף תגובה