שתף את צוות המכירות בכל התהליכים, בדרך לאירוע השיווקי

הצלחת האירוע תבחן בטווח הקצר על פי שביעות רצון הלקוחות ובטווח הארוך על פי תרומתו להגברת המכירות או עמידה ביעדים שהצבת לעצמך טרום האירוע. שיתוף צוות המכירות בכל התהליכים הינו חובה. תוכל להתייעץ עמם לקראת הפקת האירוע. הם מחוברים יותר מכולם ללקוחות והצלחת האירוע היא גם הצלחתם. צור מתח חיובי לקראת האירוע – עדכן את העובדים מדי פעם בפרטים לקראת האירוע ורתום אותם. תזדקק להם במיטבם ביום הכנס, כדי לקבל את פני האורחים, להתחבר אליהם בהפסקות וליצור עימם קשרים אישיים שיאפשרו מהלכים עסקיים לאחר תום הכנס. זכור כי עובד ששיתפת בתוכניותיך הינו עובד שאיכפת לו והוא ינצל את הזמן ביעילות להגברת המכירות. ברשת דיור מוגן לאוכלוסיה מבוגרת הוגדרו יעדים אישיים לכל נציג מכירות לפני כל כנס. צוות המכירות הפך ליותר אסרטיבי, נצפתה עליה משמעותית בכמות ה"לידים" וחתימות החוזים בעקבות הכנסים וגם שכרם של נציגי המכירות עלה מאוד.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה