עוד רעיונות לתחפושות 2012.

נניח שנגמרו לכם הרעיונות, האביזרים, הכוחות והכספים – ועדיין נשאר ילד אחד לא מחופש.

רעיון ראשון: הציעו לילד להתחפש לשקית ממתקים. עושים את זה פשוט, בזול ובקיצור. נכנסים לחנות של עלית ומבקשים שקית גדולה מאד, עם הסמל של עלית ועטיפות ריקות של כל סוגי הממתקים שלהם (שוקולד פרה, שוקולד מקופלת, וופלים, סוכריות – כל מה שיש).
בשקית הגדולה פותחים פתח עליון לראש, חותכים את הצד הנגדי לכל הרוחב של השקית כדי לאפשר תנועת ידיים ובצדדים פותחים שני פתחים להוצאת הידיים.
כעת מצטיידים בשדכן (לא כזה מהמחזמר "טוביה החולב", אלא שדכן שנמצא בכל משרד). מתחילים להדק את העטיפות לשקית. דואגים להשאיר שטח ריק מעטיפות על הצד האחורי שעליו נהוג לשבת, כדי לא להפריע לילד לנוח מדי פעם.
על הראש: קשת שתשאילו מאחת מבנות המשפחה. על הקשת תצמידו עטיפות נוספות, כך שהעטיפות בולטות משני צידי הקשת וניתן לשדך בין שני החלקים של העטיפה.
שינוי קל לרעיון הקודם: תחפושת של מוצרי אוסם. גם כאן לא חסרים מוצרים: במבה, ופלים, ביסקוויטים – במרב הצבעים ובמיטב הקלוריות.קחו גם כאן שקית גדולה, טפלו בה כמו במקרה של ממתקי עלית – רק שהפעם אתם מצמידים רק עטיפות של מוצרי אוסם.
אם אתם רוצים לגרום נחת גם לילד שלכם וגם לחבריו, תוכלו לצייד את הילד בסלסלה ולהניח בה ערימה של מוצרים של הפירמה שהוא מייחצן.למשל:סוכריות ושוקולדים של עלית, במבה וביסקוויטים של אוסם.
עוד טיפ: צלמו את הילד ושלחו את התמונה למפעל שבחרתם לפרסם. אולי עוד יתלהבו וישלחו לכם כמה ממתקים במתנה, כאות תודה על התחפושת שהפקתם.
מחפשים עוד רעיונות? גלשו לאתר
"מעניין את הסבתא"
או:
www.saba-sabta.co.il
וגלו עוד טיפים לתחפושות.

הוסף תגובה