כדי להגביר את הסיכוי להופיע בעתון, צריך תזמון נכון

משלוח ידיעה אודות המוצר או השירות הנכון בזמן הנכון, תגביר סיכויי פרסומה בעיתון. כך לדוגמא, ידיעה על תוכנת אנטי וירוס חדשה עם פתרון ייחודי תתפרסם בודאות קרובה לאחר מקרה של התקפת וירוס מחשב שעשה נזקים רבים. ידיעה אודות תכונותיו של גלאי עשן ייחודי, עשוייה להתפרסם בקלות רבה יותר לאחר שריפה גדולה (לא עלינו…).


הטיפ ניתן ע"י אורן בסון, עורך פורטל השיווק הישראלי Allmarketing ומנכ"ל חברת הייעוץ התקשורתי-שיווקי אולמדיה.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי 

תודה! כבר אהבת את זה.