הגולשים אוהבים אתרים במבנים מסודרים ומוכרים

למבנה האתר בכלל ועמוד הבית בפרט חשיבות גדולה. עמוד בית אידיאלי ישלב גרפיקה המזוהה עם המותג והארגון וכן טקסט המציג בקצרה את הארגון (שוב, בשביל מנועי החיפוש). חשוב כי בעמוד הבית יהיה סלוגן ברור שמסביר לאן הגולש הגיע, פעמים רבות בעלי אתרים לוקחים כמובן מאילו שהגולש יודע לאן הגיע. בנוסף, חשוב כי כל המידע באתר יהיה נגיש מתפריטי הניווט בעמוד הראשי (תפריט עליון וצדדי), התפריטים חייבים להיות ברורים, ומחולקים לנושאים ותתי נושאים. חשוב גם להציג מפת אתר, הפורסת את כל עץ האתר לעני הגולש, וכן חלון חיפוש לשליפת מידע רוכבי בכל עניין.


הטיפ ניתן ע"י ערן שצמן, סמנכ"ל השיווק בחברת דרונט, בניית אתרים


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה