האתר אינו רק כלי לגיוס לקוחות חדשים, אלא גם כלי שירות

עקרון שאסור להחמיץ נובע מכך שאתר מהווה ערוץ תקשורתי מצוין עם הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאליים. אתר מקצועי של ארגון חייב לאפשר פניה מהירה אל החברה בעזרת טופס מסודר, המפרט את סיבת הפניה של הלקוח. הפנייה חייבת להגיע בדואר אלקטרוני לעובד בארגון שיהיה אחראי על טיפול בה. לעיתים פניות דרך אתרים של ארגונים וחברות מגיעות למבוי סתום ונשארות ללא מענה, כדי למנוע תופעה זו כדאי להפעיל במקביל לדואר האלקטרוני גם ארכיון פניות מסודר, שירכז את כל הפניות המגיעות מהאתר. אתר יכול להיות פלטפורמה מעולה לקבלת הזמנות מלקוחות, דרך תקשור למתן תמיכה ללקוחות, וקבלת משוב על הפעילות. כל זאת ניתן להשיג באמצעים שאינם דורשים השקעה גבוה, אך מתבטאים בשביעות רצון של לקוחות. דרך נפוצה נוספת לנצל את האינטראקטיביות, היא להפעיל דיוור ישיר, המכיל מידע על מבצעים או חומר מקצועי. לשם כך חייבת להיות באתר מערכת לאיסוף כתובות ופרטים אישיים (הרשמה מסודרת), וכן חשוב להדגיש באתר מדוע כדאי להירשם לדיוור, וכי לא יעשה שימוש בכתובת לשום מטרה אחרת מלבד זו שצוינה.


הטיפ ניתן ע"י ערן שצמן, סמנכ"ל השיווק בחברת דרונט, בניית אתרים


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי 


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.