אתר טוב הוא הרבה יותר מכרטיס ביקור של העסק

בעיה נפוצה היא כי בעלי עסקים רבים מתייחסים אל האתר שלהם ככרטיס ביקור של העסק ותו לא. אמנם בדומה לכרטיס ביקור גם באתר עסקי חייבים להופיע בצורה בולטת תאור החברה ופרטי ההתקשרות עמה, אך בשונה מכרטיס הביקור לאתר שלושה תפקידים נוספים:


תדמית ראשונית – מיד עם הכניסה לאתר, העיצוב, הצבעים והתמונות יוצרים רושם ראשוני על החברה.


לספק מידע עסקי רב לגולש – למשל: קטלוג מוצרים / שירותים, מאמרים מקצועיים, הוראות הפעלה, רקע כללי, המנהלים ועוד…


והתפקיד השלישי לאסוף אינפורמציה מהגולשים – תוך ניצול דו הכיווניות שמאפשרת הרשת, החל מאיסוף הזמנות למוצרים ושירותים, פניות לשירות, רישום לדיוור אלקטרוני ועוד.


הטיפ ניתן ע"י ערן שצמן, סמנכ"ל השיווק בחברת דרונט, בניית אתרים


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה