איפור לפני אימון גופני: השתמשי במסקרה עמידה במים

שימוש נכון בפודרה: כיוון שמזיעים בפנים בגלל האימון, מומלץ להסתפק בשכבה קלילה של פודרה, כך לא ייווצר מראה כבד. חשוב לשים שכבה דקה של פודרה למראה קליל.


איפור נכון באזור העיניים והגבות: לא משנה אם שמת צלליות בהירות או כהות, כדאי לשים שכבה עבה, כדי שהצללית תחזיק מעמד בתנאי זיעה המופיעה לעיתים על העפעף. את הגבות יש לאפר בעזרת מברשת וצלליות ולא עם עפרון עיניים – הוא עלול להימרח כשמזיעים.


איפור שפתיים נכון: כדאי לשים תוחם שפתיים לפני הליפסטיק או הגלוס משום שהתוחם גורם לליפסטיק לא לפלוש מחוץ לגבולות השפתיים גם בתנאי הזעה. מומלץ להשתמש בליפגלוס ולא בשפתון כך תקבלי מראה עדין ומבריק לשפתיים ולחות השפתיים תישמר.


שימוש נכון בסומק: למי שנוטה להאדים תוך כדי אימון כי הגוף מתחמם , רצוי לשים סומק על בסיס צבע חום ולא ורוד.


שימוש נכון בצללית: כדי לשמור על עמידות לאורך זמן של הצללית השתמשי בשכבה יפה של מייק-אפ ופודרה על העיניים.


שימוש נכון במסקרה: מומלץ להשתמש במסקרה עמידה במים.


שימוש נכון באייליינר: מומלץ לצייר את קו הריסים העליונים בעזרת צללית, תוך שימוש במברשת מתאימה ולא עם אייליינר, כדי שלא יימרח.


במקרים של הזעה יש להספיג את הזיעה בעזרת טישו ולא לבצע תנועות ניגוב, שמורחות ומסירות את האיפור.


מאת גלית ורטהיים, מאפרת הבית של חברת האיפור הבינלאומית איל מקיאג'


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.