הפעילות האירובית בהריון חשובה לזרימת דם תקינה

בהריון חשוב לחזק את שרירי היציבה, אשר יפחיתו כאבי גב ואי נוחות. ישנה חשיבות רבה לחיזוק שריר רצפת האגן, אשר נושא את כל תכולת הבטן ובהמשך, ימנע הדבר צניחות ודליפות שתן. הפעילות האירובית חשובה לזרימת דם תקינה, אשר תוריד את השכיחות לוורידים בולטים ובצקות ברגליים. יש להקפיד על מתיחוֹת במסגרת האימון הגופני, אשר ישחררו אותנו מכאבים ואי נוחות, ויש לשים דגש במתיחת גב תחתון ושריר החזה. בביצוע המתיחות יש להקפיד לא למתוח עד למקסימום, כדי להימנע מפציעות. עקב עליית ההורמונים שנועדו להכין את גוף האישה ללידה, זו האחרונה נעשית גמישה יותר – גמישות זו לא נועדה לשימוש באימון הגופני אלא כהכנה להריון וללידה.


הטיפ נלקח ממאמר של עירית גולובנר, אחות מוסמכת ויועצת כושר


באדיבות Pushup, האתר הישראלי לפעילות גופנית

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.