חשוב כי נתאים את העגילים למבנה הפיזי של מי שיענוד אותם

המרכיב החשוב ביותר בזמן קניית עגילים הינו מי שהולך לענוד את העגילים. עגילים יכולים להגיע בשלל צורות וצבעים וחשוב כי נתאים אותם למבנה הפיזי של מי שיענוד אותם.


סוגי עגילים שמקובלים בעיקר בקרב עגילי זהב הם עגילי סיכה, עגילים צמודים, עגילי נברשת (שנדלאיר), עגילי קליפס, עגילים תלויים, עגילי בננה ועוד.


בקניית עגילים מכל הסוגים נדרש לשים לב לאורכם ורוחבם. למשל עגילים צמודים הם קצרים במיוחד, עגילים מסוג זה יתאימו במיוחד לצרכנים בעלי צוואר קצר. באופן זה העגילים משרים אשליה של גובה ואינם מדגישים את הצוואר הקצר. במידה וצרכנים בעלי צוואר ארוך יבחרו בסוג עגילים אלה, ניתן יהיה להבחין בקלות כי הצוואר יהיה אזור בולט במיוחד ואריכותו תובלט לאין שיעור. לצרכנים בעלי צוואר ארוך יתאימו בעיקר עגילים ארוכים מכל הסוגים, עגילים נתלים או עגילי נברשת. באופן זה ניתן להדגיש באופן חינני ומעניין את הצוואר הארוך ואף לתת אשליה של צוואר קצר יותר. אורך הצוואר נקבע בהתאם לפרופורציית הגוף וזהו קנה המידה, לכן למשל, לבחורה בעלת מימדים קטנים וצוואר יחסית ארוך יתאימו עגילים ארוכים. זאת אף על העובדה כי ביחס לנשים אחרות צווארה ייחשב כקצר. צרכנים בעלי צוואר בינוני (רוב הצרכנים) יכולים להנות משלל סוגי העגילים ואינם מוגבלים כלל.


נדרש תמיד לדעת גם למי וגם למה מתאימים עגילים. למשל, כאשר מדובר באירוע חברתי מומלץ יהיה לבעלי הצוואר הקצר זוג עגילים קצר או צמוד אך רחב ובעל נפח או נוכחות בולטת באמצעות אבן חן גדולה, כך שאת רוב תשומת הלב ימשוך העגיל ואורך הצוואר לא יורגש. לעומת זאת ביום-יום ניתן לענוד עגילים קצרים פשוטים וסולידים יותר.


באדיבות E-JEWEL, חנות וירטואלית לתכשיטים בעיצוב ייחודי ובאחריות מלאה

הוסף תגובה