מסמך קורות החיים צריך להיות קצר ותמציתי

מסמך קורות החיים צריך להיות קצר ותמציתי.


יש לכתוב בכותרת את המשרה/תפקיד (מומלץ לוותר על הכותרת המיותרת "קורות חיים") ולציין את נסיבות הפניה (מועמדות למשרה… בעקבות מודעה בעיתון/אינטרנט וכדומה).


על קורות החיים להכיל מידע רלוונטי וחשוב:


פרטים מזהים – שם מלא, כתובת, טלפונים, דוא"ל, מצב משפחתי, ת.לידה.


השכלה – שנות השכלה, מוסד הלימודים, הישגים ותעודות.


ניסיון מקצועי – מקומות עבודה קודמים והתפקידים שמילאת בהם.


מידע אחר הרלוונטי לתפקיד המוצע – למשל תפקידים במסגרת השירות הצבאי, הרשיונות שברשותך, שליטה בשפות ובמחשבים.


 יש לכתוב את ההשכלה והניסיון התעסוקתי בסדר כרונולוגי הפוך; מן ההווה לעבר.


 


מוטי פתאל, פתאל הישגים

הוסף תגובה