שלבו בין כמה סוגי באנרים

איזה באנר עדיף? רגיל, פופ-אפ, צף או שורת טקסט. כיצד לעצב אותו? זאת שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית, ולמרות זאת ניתן להציג יתרון וחסרון של כל צורת פרסום.


באנר רגיל: יתרון – לא מעצבן, מקובל אצל רוב הגולשים. חסרון – אחוז הקלקה נמוך מאוד, לא זוכה לתגובה משמעותית מצד הגולש.


פופ אפ: יתרון – מאוד אפקטיבי בערך פי 20 מבאנר רגיל, זוכה לתשומת הלב של הגולש. חסרון – מעצבן את הגולש, נחסם ע"י תוכנות הגנה נגד פופ אפים.


באנר צף: טכנולוגיה די חדשה המאפשרת הצגת פרסומת בלי יכולת סגירה ע"י הגולש. יתרון – לא ניתן לסגור עד סוף הפרסומת, זוכה ל 100% רייטינג, לא נחסם ע"י תוכנות הגנה, אפקטיביות פי 50 מבאנר רגיל. חסרון – מעצבן עוד יותר מפופ אפ (עדיף להציג לא יותר מפעמיים לגולש ייחודי ביום).


שורת טקסט: יתרון – לא מעצבן, פרסום לא רגיל (יחסית), זוכה לתשומת לב יפה ביחס לגודל הפרסום. חסרון – די קטן, לא בולט, אחוז הקלקה די נמוך.


באנר אישי (באנר של חברת דוטומי): יתרון – רלוונטי מאוד כי הגולש ביקש לקבל את המסר מן החברה השולחת לו, פרסונלי (באנר עליו נרשם שם הגולש), לא פולשני. חסרון – בשל הנטיה להתעלם מבאנרים, לעיתים לא שמים לב גם לבאנר האישי.


השילוב בין האפשרויות הוא הטוב מכולם כלומר קמפיין משולב עם לפחות שני סוגי פרסום יכול לתת תוצאות. יש המון אפשרויות של שילובים, חשבו מה טוב למוצר שלכם. תמיד תסתכלו כגולשים ולא כמפרסמים!


הכותב הוא אנטון לוקיאנוב, העוסק בתחום הפרסום המקוון.


 באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה