נסה להיכנס לראשו של האדם שקורא את קורות החיים שלך

בבואך לכתוב קורות חיים, אל תחשוב במונחים של "מה חשוב לי שידעו עלי" אלא, תנסה "להיכנס" לראשו של הקורא. חשוב מה הוא ירצה לקרוא בכדי לזמן אותך לראיון, מה חשוב לו לדעת, איזה מידע יהיה לו מיותר, עד כמה יהיה לו קל לקרוא את המסמך. שקרים אינם אופציה, המסמך צריך להכיל רק אמת, אך אין צורך להגיד את כל האמת.


הטיפ ניתן ע"י טל קומרצ'רו, מכון אדם-מילא


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה