אם לא עסקתם בפעילות גופנית זמן רב, עדיף להתחיל מפילאטיס רצפה

הפילאטיס היא שיטת אימון המתמקדת בתרגילים לחיזוק והארכת שרירי הגוף, תוך כדי הקפדה על עקרונות בסיסיים, כגון: ריכוז, נשימה, זרימה וכדומה. כיום פועלים בארץ שיעורי פילאטיס משני סוגים: פילאטיס רצפה ופילאטיס מכשירים (מיטות). לאנשים שלא עסקו בפעילות גופנית זמן רב, מומלץ להתחיל בשיעורי הרצפה, כדי לשפר את היציבה ולחזק את השרירים. שיעורי המכשיר יעילים יותר כאשר המתאמן מנוסה בפעילות גופנית, ולכן על אף הפיתוי – לא מומלץ להירשם מיד לשיעורים אלה.


הטיפ נלקח ממאמר של מיקי גזית, Be.d בחינוך גופני, מדריכת פילאטיס מוסמכת ומדריכת הכנה ללידה.


באדיבות Pushup, האתר הישראלי לפעילות גופנית

תודה! כבר אהבת את זה.