בעמוד ה"אודות", תנו מענה לשאלות נפוצות

בכל יום מתקיימות מספר לא מועט של פניות לחברה שלכם, ע"י לקוחות וספקים אל עובדי החברה. כדאי לברר ולסכם את השאלות הנפוצות ביותר שהם נשאלים – ולתת לשאלות האלו מענה גם בעמוד אודות, רוב הסיכויים שתגדילו מאד את אחוזי ההמרה של הגולשים באתר ההופכים ממתעניינים פסיביים – לפניות לקבלת למידע נוסף/הזמנה.


הטיפ ניתן ע"י דורון בן דוד, מנכ"ל חברת דרימוויו המתמחה בבניית אתרי אינטרנט מתקדמים. 


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה