דיווח אינטנסיבי למאגר מקטין את אפקטיביות הקמפיין

במאגר של צד שלישי יש לבדוק מס' דברים חשובים לפני הדיוור, לדוגמא:


– עד כמה, אם בכלל, המאגר מפולח? יכול להיות שהמגזר העיסקי מעניין אותך אבל העסק שלך נותן שירות בעיקר בתחומי גוש דן ולכן דיוור לאנשי עסקים מאיזורים אחרים יהיה מיותר. בדומה לדיוור ישיר מסורתי- ככל שהדיוור ממוקד יותר לקהל המטרה, כך האפקטיביות עולה.


– מהם אחוזי הפתיחה של הדיוור? האם תצטרך לשלם גם על מייל שכלל לא נפתח? (חשבונות דוא"ל לא פעילים).


– מהי תדירות הדיוור למאגר? דיוור אינטנסיבי למאגר מקטין את אפקטיביות הקמפיין וכן את האמון במדיה.


הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.