הרבה יותר חסכוני לשלוח חשבונית בדואר האלקטרוני

לא לחינם עורכות החברות הגדולות במשק מאמצים רבים לשכנע את לקוחותיהם למסור להן את כתובת הדוא"ל ונותנות אפילו בונוסים למי שמספק להן כתובת זו – שכן הן כבר הפנימו את היתרון הכספי הגדול הנובע ממשלוח חשבונות בדוא"ל.


מרכיבי העלות שיש לקחת בחשבון במקרה של משלוח חשבוניות בדואר הינם:


עלויות הדפסה – מחיר להדפסת דף על ידי המדפסת


עלויות נייר – דף רגיל או דף מודפס מראש


מחיר המעטפה


מחיר בול דואר


עלות כוח אדם או עלות שרות של מיון, איסוף, קיפול, הכנסה למעטפה, רישום כתובת ומסירה לדואר – ישנן חברות שמחזיקות מחלקה שלמה לטיפול בדואר יוצא.


מנגד – מה העלות למשלוח החשבונית בדואר אלקטרוני? – כמעט אפס!!! – "כמעט" הואיל ונדרשת עלות לחתימה האלקטרונית, אך זו נמצאת בשוליים.


סך עלות המרכיבים שצוינו נעה כיום בין 2.5 ל-3 שקלים לפחות, כך שחברה השולחת 1000 חשבוניות בחודש תחסוך אלפי שקלים בשנה במשלוח החשבוניות במייל.


באדיבות רו"ח יורם שיפר, האתר להפקת חשבוניות ברשת

הוסף תגובה