צבע את המקום ואת עצמך בדמיון בצבעים עליזים ושמחים

לפני שמגיעים למקום חדש, ראיון, מפגש עם אנשים חדשים, עמידה לפני קהל. כל אותם אירועים אשר גורמים לך, במחשבה תחילה, ל"פרפרים בבטן", התרגשות, תחושת פחד מכישלון חוסר בטחון…. מצא פינה שקטה, הכנס עצמך לרגיעה ע"י התמקדות בנשימה. העלה בעיני רוחך את מקום המפגש (גם אם אינו ידוע לך). ראה עצמך במפגש: שמח, קורן, תקשורתי ועם בטחון עצמי. צבע את המקום ואת עצמך בדמיון בצבעים עליזים ושמחים. שבעה ימים לפני האירוע, פעם או פעמיים ביום, במשך מספר דקות, צור עבורך הדמיית מציאות חיובית. חכה לתוצאות מבטיחות.


ג'ודי כהן אלמוסנינו, דמיון מודרך וחשיבה חיובית

תודה! כבר אהבת את זה.