10 הדברים שחייבים לדעת לפני רכישת מרכזיות טלפונים

10 הדברים שאתה חייב לדעת לפני החלטה על רכישת מרכזיות טלפונים לעסקים:

1. הגדר לעצמך מהן מטרות מרכזיות טלפונים בעסק שלך? על אילו צרכים אמורה המערכת לענות.

2. מהו גודל העסק: כמה עובדים אמורים להשתמש במרכזיות הטלפון? בכמה קווי חוץ ובכמה קווי פנים יש צורך להשתמש בו זמנית? האם העסק ממוקם במקום אחד או שיש כמה מוקדים וכמה מקומות בו הוא מתקיים, וכולם אמורים להיות מרוכזים תחת מערכת אחת? האם העסק צפוי לגדול בעתיד? בכמה חדרים או מוקדים יש להתקין מרכזיות טלפונים לעסקים? חשוב להבהיר כי עסק קטן בעל מספר עובדים מצומצם המתנהל במשרד אחד שונה לחלוטין מעסק גדול המעסיק מאות עובדים ופרוש על פני מוקדים ומקומות רבים, והצרכים מבחינת רכישת מרכזיות טלפון שונים זה מזה.

3. בדוק את אופי התקשורת בעסק שלך: מהו אופי התקשורת אשר צריכה להתנהל באמצעות מרכזיות הטלפון? האם אופי העסק שלך הוא מתן שירות או תמיכה טלפוניים וככזה מגדיל את מספר השיחות הנכנסות או שמא מטרתו להוציא שיחות טלפוניות ללקוחות פוטנציאליים או קיימים? האם אופי העבודה בעסק מחייב את העובדים לנהל שיחות מרובות בתוך העסק – בינם לבין עצמם, או דווקא רוב השיחות הן שיחות יוצאות? עסקים אשר אופי התקשורת הדומיננטי בהם הוא על ידי מרכזיות טלפון מעצם מהותם כמו מוקדי שירות או מכירה, תידרש בהם מערכת מתוחכמת יותר.

4. בדקו כמובן מהו התקציב אותו תוכלו להקצות לצורך רכישת מרכזיות טלפון ולפיו בחרו את המערכת המתאימה לכם ביותר.

5. מהם השינויים הטכניים (אם הם קיימים) אותם תיאלץ לעשות על מנת להתקין בעסק מרכזיות טלפונים.

6. אלו שירותים נוספים נותנת החברה המציעה לנו לרכוש ממנה מרכזיות טלפונים לעסקים? האם היא מעניקה הטבות מיוחדות? (למשל טלפונים ניידים לעובדים במחיר מיוחד עם חבילת שיחות מוזלת בין העובדים).
7. מה איכות החברה ממנה קיבלתם הצעה? חשוב לבדוק את אמינותה, איכותה ומקצועיותה של החברה טרם הרכישה.

8. האם תרצה לחבר את מרכזית הטלפונים למערכת של ניהול קשרי לקוחות?

9. איזו טכנולוגיה מתאימה לך ולעסק שלך?

10. חשבו על המסלול הנוח והטוב ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם והימנעו מהתחייבות ארוכת טווח וחסינת שבירה. קחו בחשבון כי ניתן לרכוש חבילה משולבת של שירות קווי תקשורת ומרכזית טלפונים ע"י ספק אחד, ובמקרים רבים ניתן לחסוך כך.

הוסף תגובה