אימוני שינה לילדים

האקדמיה האמריקאית למדעי השינה מצאה, בעקבות סקירה של 52 מחקרים, כי טיפולים התנהגותיים עשויים לסייע לילדים ללמוד איך ללכת לישון ולהשאר רדומים. הטיפולים כוללים לימוד הילדים לשוב להרדם בכוחות עצמם לאחר יקיצה בלילה, ויצירת טקסי שינה שילדים נהנים מהם. החוקרים מצאו כי יותר מ- 80% מהילדים שתורגלו איך לישון נהנו מדפוסי שינה משופרים באופן ניכר. עורכת המחקר, דר' ג'ודי מינדל מאוניברסיטת סנט ג'וסף בפילדלפיה שבארה"ב, אומרת כי החוקרים יודעים שתירגולי השינה עובדים וכי לרשות ההורים עומד שפע של מידע בנושא. דר' מינדל יודעת כי הסירוב ללכת לישון בקרב ילדים קטנים הוא בעיה אמיתית והוא מתבטא בקשת רחבה של התנהגויות, כגון: בכי, נדנוד, בקשות חוזרות ונישנות לאכול או לשתות ועוד. המחקר התפרסם בכתב העת שינה.


עוד על נדודי שינה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.