מידע מתוק: איך לתכנן את בר המתוקים המושלם.

לא משנה אם אתם משכירים שירותי בר מתוקים ומפלי שוקולד או מתכנים ועושים בר ממתקים בעצמכם, יש מספר החלטות חשובות שיש לקבל, אשר ישפיעו בצורה מכרעת על הצלחתו של בר המתוקים. החלטות אלה, הרבה פעמים קשורות רק באופן מועט לממתקים שאתם בסופו של דבר תבחרו לשים בכלי ההגשה שלכם.

ההחלטות כיצד לבנות את בר הממתקים או היכן למקם אותו חשובות לא פחות מקבלת ההחלטה של אילו ממתקים אתם תבחרו בסופו של דבר.

כיצד למקם את בר הממתקים

נתחיל בקבלת ההחלטה, היכן בדיוק למקם את בר הממתקים ברחבי אולם הקבלה של האורחים. בסופו של דבר יש מספר אפשרויות אבל ההחלטה האם למקם את בר הממתקים באזור דיסקרטי או למקמו במרכז החדר כך שימשוך את מלוא תשומת הלב, ויגרור את מירב התגובות.

אפשרות נוספת למיקום בר המתוקים, עליה לא רבים שמעו היא לחשוף את בר המתוקים במהלך הלילה, ובכך לתת "רוח שנייה" לקראת סופו של הערב במיוחד כאשר הקהל היותר מבוגר מתחיל לפזול לכיוון היציאה…

שימו לב, אל תתפתו למקם מספר צלחות או צנצנות של ממתקים על כל שולחן כבר במהלך קבלת הקהל. יכול להיות שממתקים על כל שולחן יראו טוב, אבל האורחים שלכם רוב הסיכויים לא יתאפקו ויתמלאו בממתקים הרבה לפני שהמנה העיקרית תגיע.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את אורך התור, ומיקומו של התור. בר המתוקים שלכם הולך למשוך תשומת לב, לא משנה היכן תחליטו בסופו של דבר למקם אותו, ולעיתים עלול להיווצר תור של ממתינים. אתם לא רוצים להפריע למהלך הערב, ובטח שלא להגיע למצב בו התור מגיע לרחב הריקודים, ולכן יש להתחשב בכך כבר במיקום הראשוני של בר המתוקים. שמענו על מקרים בהם נוצר תור אורך של עשרות מטרים!!!

תכנון הפתיחה של בר הממתקים

שמענו על מספר מקרים בהם החליטו משום מה להסיר את המכסים של כלי ההגשה, לפני שהאורחים התחילו לגשת לבר הממתקים. וזאת הייתה החלטה שגויה מאוד!

לא רק שהאורחים עלולים לקלקל את התיאבון שלהם, ולא לאכול את האוכל עליו שילמתם, ובטח לא מעט, אלא גם שהסוכריות עצמן עלולות להיפגע. אם אתם רוצים לבדוק אותנו, תשאירו מספר ממתקים בכוס פתוחה וראו כיצד, גם לאחר רק כמחצית השעה הטעם שלהם משתנה.

בדרך כלל הפתיחה של בר המתוקים מתבצעת באזור השעה 9:30, אחרי הקינוחים. זה לא יאמן עד כמה שלט קטן שמספר לאורחים שלכם באיזו שעה פתח בר המתוקים יכול להחזיק את האורחים שלכם בציפייה.

כאשר הגיע הזמן לפתוח את בר המתוקים,  בקשו מהצוות להסיר את המכסים ולמקם אותם מתחת לשולחנות והרחק מהישג היד. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שאחד האורחים יתקל במכסה בשוגג במהלך הזלילה של הממתקים.

כמובן שמכסים שפרוסים על שולחנו של בר המתוקים הם לא רק סכנה בטיחותית לכל הטוב שהכנתם אלא גם מראה לא אסטטי בכלל.

אספקה ומלאי

רוב הסיכויים שאתם תשמרו אספקה מתחת לשולחן בר הממתקים. וחשוב שהצוות שמתפעל את בר המתוקים יתודרך על האופן שבו עליהם לפעול.

גם אם הצוות עבר תדרוך, עליכם לוודא מדי פעם שכל המכלים מלאים ושהאספקה המתוקה ממשיכה לזרום.

שמענו על אירועים בהם כולם חשבו שהממתקים נגמרו, רק כדי לגלות ארגזים של ממתקים מתחת לשולחן.

חידוש המלאי, לא ייקח יותר ממספר דקות, והוא יאפשר לצוות לנקות בזריזות את העטיפות והממתקים הטועים.

כל שצריך לעשות, הוא לבקש בנימוס מהראשון בתור להמתין מספר דקות עד לחידוש מלאי הממתקים, רוב האורחים יבינו זאת, ויוכלו ליהנות מבר ממתקים מועמס מחדש.

לסיכום,

בנוסף להחלטות החשובות שאתם תקבלו בדבר החשיבות של המיקום, הפתיחה והאספקה הקבועה של ממתקים לבר המתוקים, אל תשכחו את ההשפעה המכרעת של בר המתוקים על האירוע שלכם. רוב הסיכויים שהחתן ישכח זאת, אבל את לעולם לא תשכחי את ההשפעה של בר המתוקים ומפל השוקולד על האירוע כולו. יכול להיות שיזכרו את השמלה, אבל את בר המתוקים שלכם, אף אחד לא ישכח!!!

הוסף תגובה