הטרנד החדש של החורף: ריסים מלאכותיים

קבלו את הטרנד החדש של החורף – ריסים מלאכותיים. אין חברת קוסמטיקה שלא מציעה מקום של כבוד לריסים. לכולן אין סוף סוגים של מסקרות: מעבות, מפרידות, מעגלות, מיישרות.  ויש גם ערכות פנטזייה לאירועים מיוחדים.


ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור, מסביר: אחרי שרכשתם את אחת הערכות, הצטיידו ב: מקלוני עץ לניקוי אוזניים, פינצטה, דבק להדבקת ריסים ומסיר איפור (לשימוש בערכה השלמה הצטיידו גם במעגל ריסים). זיכרו: כדי להגיע לתוצאות טובות יש לאפר את העיניים בשלמות כולל במסקרה. כך, ניתן להבטיח שהריסים לא יתלכלכו משאריות איפור שונות. המראה הסופי נקבע עפ"י כמות הריסים שבה נשתמש. ככל שנצופף מרווחים נעשיר את המראה.


וכעת לעבודה: ליצירת המראה העדין יש ליטול קבוצת ריסים מלאכותיים באמצעות פינצטה ולהדביק את השורש של כל אחד מהם עם מקלון אוזניים. בעזרת הפינצטה נקרב את הריסים המשוחים בדבק לשורש קו הריסים בעפעף העליון ונצמידם זה לזה.אם קיים צורך (בדרך כלל אין) יש להדק את הריסים בעדינות בעזרת האצבעות. ליצירת המראה הדרמטי יש להשתמש ב"מערכת ריסים".לפני פעולת ההדבקה יש לעקל בעדינות בעזרת האצבעות. כעת יש להשתמש במקל האוזניים ולמשוח את פס בסיס הריסים בדבק באופן אחיד. מותחים את העפעף כלפי מעלה ומהדקים לקו הריסים הטבעי בעזרת האצבעות. ניתן להשתמש במעגל ריסים כדי לעגל את הטבעיים והמלאכותיים זה לזה. ליצירת מראה הפנטזיה השתמשו במערכות ריסים צבעוניות או כאלה שלקצוותיהן מחוברים דמויי אבני חן או כאלה העשויות נוצות. פעולת ההדבקה תעשה כמו ב"מערכת ריסים".


ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור

הוסף תגובה