הכר היטב את מוצריך

יש להכיר היטב את המוצרים או השירותים, כך שכל נציגי השירות יכירו ויידעו את תכונות המוצרים והשירותים ויהיו נגישים למידע נוסף. ניהול הידע אודות המוצרים והשירותים, כך שיהיה נגיש לכל איש שירות, יסייע לך להשיג את אמון הלקוח ובטחונו העצמי. הכר היטב את המוצרים של החברה שלך, השירותים, מדיניות החזרת מוצרים ופיצוי לקוחות. נסה לצפות את סוג השאלות שהלקוחות ישאלו. הכן תסריטי שאלות ואת התשובות שלהן והפץ את התסריטים והתשובות בקרב נציגי השירות.


הטיפ ניתן ע"י האתר Allbusiness


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

תודה! כבר אהבת את זה.